linneajosefines.blogg.se/projektis

Stress

Publicerad 2013-04-26 14:04:22 i Loggbok

Idag har jag spelat in den slutgiltiga versionen av två låtar som kommer finnas med på skivan. Det gick bra, finns inte så mycket mer att säga om det.  Målet är att få skivan klar under helgen och jag hoppas att tekniken kommer vara med mig när jag ska föra över låtarna till CD-skivan. Håller tummarna. När inspelningen är klar ska jag skriva klart min rapport och sen kan jag se mitt lilla projekt som avslutat, vilket kommer bli otroligt skönt. Även om det har varit roligt så är det ett enormt stressobjekt som tynger hela mig i kombination med allt annat i skolan, hemma och på jobbet. Det har inte varit det lättaste året och det tror jag kommer märkas på slutresultatet av skivan, inte bara på ett negativit sätt eftersom att skriva egna låtar är ett sätt för mig att reflektera över det som är jobbigt och gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela