Linneajosefine

Hallo, ich bin Josefine!

Publicerad 2011-08-31 22:53:32 i Linneajosefine,

Äntligen fick vi "burgers"! Vår värdmamma har pratat om att göra "burgers" i några dagar nu men hon har alltid ändrat sig eller glömt bort det. Jag och Anna kom nyss hem efter en trevlig powerwalk till Tesco där jag köpte lunch för de kommande dagarna. Nu sitter vi i köket, pluggar och dricker världens äckligaste snabbkaffe! Det är är sorgligt faktiskt! Smakar råttgift. Hällde i hälften mjölk nu med 6% fetthalt. Det blev kallt men går att dricka i alla fall. Det första jag gör när jag kommer till Sverige om 4 månader är att dricka ett stort glas mjölk och lägga mig ner på golvet och lovprisa kaffebryggaren! Men tills dess så överlever jag. Nackdelarna är färre än fördelarna när det gäller min vistelse här so I won't complain anymore! Gillar brittlandet även om de har K-O-N-S-T-I-G-A matvanor. Nu ska jag skriva klart mitt tyskabrev.


Mitt kaffe, bläääää!

Hehehe min mattebok och jag, true love!
Snälla bråka inte med mig i höst! I beg you....

Är fräsch_tjej_94 som ni ser men jag bryr mig inte, höhöhöhöhö! Livet är bra ändå.
Förresten första stjärnklara natten här sen vi kom hit. Inga moln på himlen and the airplanes sound M to the UCH!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-09-01 10:08:35

Det finns ju en svensk mataffar i Barnes annars, om du inte orkar vanta pa riktigt kaffe och riktig mjolk. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela