Linneajosefine

Everybody wants to know her na-a-a-a-a-ame

Publicerad 2011-12-30 00:13:19 i Linneajosefine,

Åh kära vänner på jorden, skåda min skönhet! Nä men skojar bara, mamma&pappa, vad gjorde ni med mig? Idag har jag varit upp T-I-D-I-G-T och jobbat hela dagen, sen handlat och sen fått juklappar plus cyklat massor i motvind. Nej men Guuuuud va intressant. Ville bara ställa en fråga; vad går jag på? Jag borde vara stentrött nu men jag hoppar omkring som en smurf i min favorittröja och har gjort hela dagen. Tror lilla jag är på väg tillbaka efter min fuck-my-life-I'm-not-in-london-anymore-period (alltså vill ju fortfarande vara i London mer än något annat men life goes on liksom och jag ska dit snart plus om ett och ett halvt år då jag kan stanna tills jag inte vill stanna längre.) Nu borde jag sova för ska jobba hela dagen imorgon med. Tur att man har ett roligt jobb då och är glad hela tiden och träffar massor av olika människor! =) Vissa knäppa, andra inte. Men jag gillar verkligen mitt jobb och pengarna jag tjänar på det! Så glad att jag har ett jobb, känner mig riktigt lyckligt lottad.

ps. jag längtar lite tills skolan börjar (ja det är sant), behöver lite rutiner i mitt liv...

ps2. vet inte om ni vet men jag är beroende av gossip girl sen ett antal  år tillbaka och nu ska jag kolla på det sista avsnittet innan jag är ikapp, blä på säsongsuppehåll, dumma USA.

ps3. vet varför jag är så konstig, jag tappade aldrig min sista mjölktand. Min nästsista tappade jag två månader innan jag skulle fylla 15, den sista ville inte lossna så de fick dra ut den, då var jag 16. Plus, jag saknar två framtänder för de kom inte och mina riktiga framtänder är döda och rotfyllda efter att jag fastnat med dem i ett staket när jag var 12. Blä på utstående tänder alltså. Sen fick jag tandställning och nu kan jag le med tänderna igen. Ingen bryr sig.
Hejdå från Josefine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela