Linneajosefine

The night is young but full of clouds

Publicerad 2011-07-31 23:22:47 i Linneajosefine,

Idag har jag lärt mig:
Gå inte och lägg dig klockan tre om du ska upp tidigt på morgonen.
Glöm inte bestick om du ska grilla
Bada inte när solen gått ner (kallt)

Imorgon är jag ledig och det är skönt gånger tusen. På tisdag är jag ledig och det är precis lika skönt.
Om 8 dagar försvinner min tandställning.
Om 14 dagar får jag min lön.
Om 17 dagar börjar skolan.
Om 22 dagar åker jag till London.

Det är inte långt kvar nu!

Jag ser ut som en kille. Jag vill ha vindruvor.

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2011-08-01 08:11:29

åh vill också till London!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela