Linneajosefine

Uppochner

Publicerad 2011-06-30 20:48:04 i Linneajosefine,

Åh, snälla jag är så trött på allt upp och ner. Om jag nu är så stark som alla säger, varför kan jag då inte bara må bra hela tiden? Jag vet ingenting längre. Jag vet inte hur jag känner, jag vet inte var vi är.
Jag vet bara att jag jobbar varje dag och försöker på min lediga tid hitta något som gör mig lycklig och håller hoppet uppe. Jag är nog tvungen att förändra någonting, men jag orkar inte. Ändå så har jag det bra när jag är med mina vänner, utan dem hade jag definitivt varit ett psykfall just nu.
Hjälp mig någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela