Linneajosefine

Det är bara stress, stress, stress och glädje tills jag spricker!

Publicerad 2011-05-31 22:58:33 i Linneajosefine,

Varför är jag en oplanerad människa? Stress och panik in i det sista är ständigt återkommande i mitt liv. Håller på med mat inför imorgon (brände mig på pastavattnet) och nu måste jag vänta på att pastan ska svalna. Väskan är nästan färdigpackad, bara det sista kvar. Och brassestol, det får jag inte glömma! Ska gå ut och hämta det så fort jag skrivit klart det här.
När jag är klar med packningen ska jag börja plugga till fysikprovet jag har tio över åtta imorgon bitti. Jag känner en som inte kommer sova mycket i natt.......
Men sen är jag fri! Friiiiii som en fågel och riktigt taggad till siesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela