Linneajosefine

Twinings!

Publicerad 2011-11-30 22:03:21 i Linneajosefine,

Halsont=ingen idrott (ingen Charlie, buhuuuu) därför slutade jag idag redan klockan elva! Tunnelbanan tog mig och några andra idrottsskolkare (nee skojar bara) till Temple där mysigaste te-butiken Twinings finns (det enda te som är värt att dricka). På plats fick vi också uppleva den stora strejken mot den sänkta pensionen i form av ett långt demonstrationståg, bevakat av massor av poliser, lovar att jag aldrig förr sett så många poliser på samma ställe! Så lite Oxford street på det, gillar dock inte den gatan särskilt mycket men idag var det ändå okej då man faktiskt kunde gå utan att nudda folk. På det kan vi lägga till det bästa, köpte ett par finfina vantar/handskar som jag dregglat över ett tag. Insåg idag att det faktiskt var värda priset och nu är de mina, ångrar det inte för de är de skönaste vantar jag någonsin haft!
Har sett världen genom glas istället för silikon de senaste dagarna. Healing för ögonen men jobbigt för huvudet då jag inte är van vid styrkan. Nu ska jag lindra halsontet med mitt nyinköpta te och försöka plugga lite tyska innan jag ska bota mitt sjukdomstillstånd med sömn!

Kommentarer

Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

Publicerad 2011-12-01 00:02:44

sv: tack :D allt bra? kram

Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

Publicerad 2011-12-01 05:58:26

- tack , allt bra med dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela