Linneajosefine

Dear sweet nothing

Publicerad 2012-11-30 01:07:40 i Linneajosefine,

Kan inte sova och redan fredag. Har så mycket i skolan just nu att jag bara vill gräva ner mig under täcket och sova tills jullovet börjar. Historiaprov imorgon, vilket känns ungefär som ett skämt, så svårt är det och en engelskaanalys som ska vara klar, har knappt börjat. Men ska inte klaga, för har haft bäst dagar i London så får ju faktiskt skylla mig själv. Snart är det helg, då väntar jobb hela lördagen och hela söndagen. Plus en massa plugg inför nästa vecka som bjuder på två prov och två inlämningar. Snart jullov, håll ut Josefine! Nej nu har jag varit vaken så länge att jag börjar bli hungrig. Och mina händer luktar clementine. Defo should be asleep by now. Godnatt då!
Snodde denna bild av Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela