Linneajosefine

Just promise me that we'll be alright

Publicerad 2012-09-30 23:22:25 i Linneajosefine,

 

I förmiddags körde jag till skogen och plockade svamp. Hade det allmänt lugnt och fridfullt. Sen bakade jag en äppelpaj innan jag promenerade till jobbet, det är ganska långt dit men jag älskar att promenera på söndagar. Det påminner mig om fina tider, som jag gillar att tänka på men hatar att sakna. Men nu måste jag verkligen sova, annars kommer jag aldrig orka morgondagen. Den är helt fullspäckad, lite för  mycket kanske, men det blir nog bra, om humöret tillåter. Godnattpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela