Linneajosefine

Feber

Publicerad 2014-01-30 21:01:21 i Linneajosefine,

Godkväll, eller nej, ingen god kväll för jag är sjuk. Har åkt på världens förkylning, antagligen efter förra veckans jobb på skolan. Sämst tid att bli sjuk då jag är ny på jobbet och måste lära mig en massa grejer och i helgen ska jag och nati åka till Karlstad för att hälsa på Andrea. Hoppas jag hinner bli frisk tills lördag! Nu ska jag sova, är helt slut efter att ha gått upp klockan 5 två dagar i rad, men bara att vänja sig! Imorgon har jag dock sovmorgon till 11, så himla skönt!!! Natti xx 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela