Linneajosefine

Moving!

Publicerad 2014-05-30 05:35:17 i Linneajosefine,

Guess what, nästa söndag ska jag flytta! Var och kollade på en lägenhet igår och bestämde mig för att ta den, eller ja hyra den då. Nästa vecka blir det alltså full rulle med packning osv. Undrar när jag får pusta ut, har haft sjukt mycket den senaste tiden. Blir nog inte förän den 22 juni då vi åker till Rhodos haha. Tills dess är det kaos, men jag är van. Idag jobbar jag 6.30-15 och ikväll blir det nog bio eller helt enkelt bara sängen. Imorgon jobbar jag 6-16 och sen är det personalfest direkt efter, vet inte vad vi ska göra än, spännande! Nu ska jag resa mig ur sängen och cykla till jobbet i solen.
Bild från igår då jag och mamma var och hälsade på hundvalpen familjen har köpt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela