Linneajosefine

Need the sun to break

Publicerad 2015-08-31 20:35:00 i Linneajosefine,

Jag och Alfie imorse.
 
Jag under paraplyet (lol).
 
Påväg från Waterloo till Covent Garden.
 
Idag har det regnat hela dagen och det känns som att hösten har smugit sig på. Vi får väl se om den är här för att stanna eller inte. Imorgon är det ju faktiskt september (hur sjukt?) men man vet aldrig, ibland överraskar London med sommarvärme ända fram tills oktober. Denna lediga dag spenderades med Matilda och en brunch, som jag längtat efter detta då brunch är det bästa som finns och dishoom har världens godaste indiska mat. Det har ju blivit en hel del bruncher under tiden jag bott i London så jag borde verkligen skriva ihop en liten brunchlista. 
 
Idag börjar min distanskurs och jag är tyvärr inte särskilt taggad men det är väl bara att sätta igång och plugga antar jag. Min jobbbvecka är otroligt lugn så jag kommer i alla fall ha tid och förhoppningsvis energi också. Det blir bara kontorsjobb i veckan och det ska faktiskt bli rätt skönt då förra veckans jobb var riktigt intensiv. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2015-09-01 02:35:50

Skönt o va ledig :)

Postat av: Lisa Ylander

Publicerad 2015-09-01 15:10:18

Så kul att läsa om ditt liv i underbara London!:)
Vad är det för distanskurs du ska läsa?
Kraaam

Svar: Vad kul att du läser :) Jag ska läsa pedagogik A! Hoppas allt är bra med dig! Kram
Linnea Josefine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela