Linneajosefine

New

Publicerad 2015-01-05 00:38:00 i Linneajosefine,

Nytt år. Nya möjligheter. Ny blogg. Ny Josefine.
 
Joking.
 
Kände däremot att det var dags att uppdatera bloggen lite och voila, såhär blev det. Som sagt ska jag ju bli bättre på att blogga i år. Tänker dock inte ha det som nyårslöfte eftersom de mest är till för att brytas. Imorgon ska jag leta upp min kamera och försöka få den att fungera. Min skruttiga iPhone 4 kamera tar inte alltför bra bilder vilket ni säkerligen märker på min bloggis. 
 
Nu.Måste.Jag.Sova. Uppdrag vända tillbaka dygnet börjar nu. Det kommer bli tufft att återgå till vardagslivet på tisdag när klockan ringer 07.15 igen. Väldigt tufft. Men skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela