Linneajosefine

V Festival

Publicerad 2016-08-16 09:30:42 i Linneajosefine,

 
I helgen ska jag och Michelle på V-festival!!! Kan. Inte. Ens. Beskriva. Hur. Taggad. Jag. Är. Det absolut bästa är att min babe Tom Odell ska dit! Gråter redan. Minns när jag såg honom för första gången i Hackney 2012 när ett av förbanden till Noah And The Whale ställde in så Tom fick spela istället. Han hade en EP ute då och var inte alls särskilt känd. Men jag blev kär på direkten och sen dess har han varit min favorit. Andra artister som ska dit är Bl.a. Zara Larsson, Justin Bieber, David Guetta, Bastille, Rihanna osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela