Linneajosefine

Kamera

Publicerad 2010-12-29 13:00:00 i Linneajosefine,

 

bytheway så älskar jag min nya kamera. Ska se till att köpa ett fodral till den imorgon så att jag vågar ta med den ut. Nu har jag allåtså två kameror, fick liksom tillbaka den andra från polisen för ett par dagar sen. Lite coolt tycker jag. Har saknat den, min kamera alltså. Nu har jag två bebisar, Nikon och Casio. Fast Nikon är ju fyrå år nu, kanske ingen bebis längre. Fast man vet ju aldrig med kameror, hur länge de lever alltså.

Grötvik täckt av snö. Fast havet har ju inte frusit. Någon som vill bada?

Älskade Casiobebis.

 

Egentligen vill jag sova nu men antar att jag måste gå på mobiljakt. Kan förfasen inte sova utan den blommiga elektroniska apparaten. Bajs. Är förresten inte yr längre. Jag tror att kombinationen av mat,linser och linn fick yrheten att lämna mig. Nu är jag bara ett yrväder istället. Som vanligt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela