Linneajosefine

The bells are ringing out for christmas day

Publicerad 2011-12-25 11:49:21 i Linneajosefine,

Nu är det jul. Mina släkt kommer snart och jag har nyss öppnat mina julklappar. Jag måste städa hela mitt rum- igen. Trots bristen på snö så är julstämningen på topp. Traditioner är så mysigt. Vill bo i huset på bilden, ser så juligt och fint ut trots att det regnade när jag tog bilden. Tänk på sommaren när allt är grönt. Åh. Där ska jag bo någon gång i framtiden! Ha en god jul allihopa! Idag ska jag äta massor av julmat även fast jag inte tycker om det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela