Linneajosefine

Våra brister gör oss till människor

Publicerad 2011-07-31 12:59:26 i Linneajosefine,

Klockan är inte ens ett och jag har redan hunnit med att se Linn spela final i laxa-cupen och att springa (för långt). Magen funkar inte riktigt som den ska (vad för organ sitter under revbenen?) men imorgon börjar jag spela fotboll igen (eller?)
Det är sol så jag ska lägga mig ute och läsa innan jag börjar jobba om två timmar. Efter jobbet så blir det nog kvällsbad. Jag dör av lycka. Det är äntligen sommar!

Bikini på och solglasögon på. Nu steker vi! (kanske inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela