Linneajosefine

If you ever forget the wonderful things about life, take a look in the mirror and you'll be alright!

Publicerad 2011-06-29 01:07:34 i Linneajosefine,

Lite funderingar bara:
1. Tid går så himla fort, ta vara på den!
2. Jämför dig inte med någon annan, du kommer aldrig någonsin må bra av det. Alla är vi olika och tur är väl det!
3. Stäng aldrig dina känslor inne, prata ut om du behöver det, gråt, skrik, whatever...
4. Ät ordentligt! Utan bra mat orkar man ingenting och sen är det absolut inte snyggt att gå runt och se ut som ett benrangel!
5. Lita på din magkänsla (om du nu har någon, men borde inte alla ha det?)
6. Hjälp andra om du kan, då kommer du också få hjälp tillbaka.
7. Var öppen, istället för att titta bort, möt någons blick.
8. Låt inte någon annan någonsin trycka ner dig! Alla är lika värda och ingen är mer värd än någon annan.
9. Säg förlåt och våga förlåta! Alla gör misstag, alla är värda en andra chans.
10. Våga be om hjälp om du har det svårt, inte bara av dina närmaste vänner, utan också av andra.
11. Möt varje dag med ett leende på läpparna, då blir det också lättare att kliva över hinderna du stöter på under dagen.
12. Behandla andra som du själv vill bli behandlad, jo vi har alla hört det förut, fått det intjatat i våra stackars hjärnor, men faktum är att det är så sant.
13. Se ALDRIG ner på dig själv, du är bra precis som du är!

Avslutar på nummer 13, mitt lyckonummer om man nu kan ha ett sånt. Positiva klubben här va!! Är så trött på att vara deppig, jag klarar inte av det. Känns bra att veta att jag har en del glädje även om allt känns svårt. Nu ska jag inte tänka på dig! Det är så sjukt svårt, därför sitter jag uppe såhär sent bara för att bli skittrött så jag somnar direkt när jag lägger mig ner. Jag önskar mig en natt utan drömmar, om det inte är för mycket begärt. Drömmar är väl okej, men inte drömmar om dig! Jag önskar också att jag slipper vakna när festprinsarna, som övernattar i en bil på min gata, kommer hem från sina nattliga äventyr. Så önskar jag också alla andra en fin natt.

Förresten, vill också säga tack till min Andrea för en väldigt fin dag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela