Linneajosefine

Drowning.

Publicerad 2011-11-29 18:19:28 i Linneajosefine,

Drunknar här borta i ett regnigt London. Dock inte utav vatten, utan av plugg och allt annat som måste göras. Dessutom känner jag mig inte helt frisk då det värker i hals och huvud. Det är först nu jag börjar längta hem; till min familj, till mitt rum, till mina släktingar och vänner. Till min kära fru, min hamster, till alla mina fina finaste vänner. Får trösta mig lite med att jag snart är där igen. Men då kommer ångesten att skiljas från mitt fina London, för det vill jag inte. Nej men åh vad jag tjatar om det här hela tiden, men det är det som rör sig i min hjärna för tillfället.
Nu ska jag ta tag i plugget innan jag drunknar helt.

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2011-11-29 19:53:44

SV: ååh vad härligt! :) Nu kanske jag är lite efter men varför bor du i London? Studerar du eller jobbar du osv. :D

Postat av: Ida

Publicerad 2011-11-30 21:15:26

London är ju såklart den bästa staden! Ska dit för femte gången efter jul och har en liten fråga som jag skulle vara super tacksam för om du kunde ge mig ett svar på! :) Kan du rekommendera några bra secondhand butiker?



Hoppas du har det underbart i london :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela