Linneajosefine

Two days to go

Publicerad 2012-04-24 19:21:30 i Linneajosefine,

d6b25I on Make A Gif, Animated Gifs
Panik mina damer och herrar. Panik och förväntan. Tur att så många har slutat att läsa min blogg så att jag kan lägga upp såna här knäppa bilder. Tänkte försöka spegla my mind med en bild, typ såhär då, som en ankmört ungefär. Växlade alla mina födelsedagspengar till pund idag. Känns mycket bra att se Elisabeth, Charles Darwin, Adam Smith & co pryda sedlarna igen. Like that feelin'. Så nu är jag fattig svensk men rik britt dåra, typ. När vi ändå håller på så ska jag bekänna att 1D är himla bra ändå. Det var allt för mig, åter till packningen! Fast känner jag mig själv kommer jag nog ändå bara panikpacka imorgon natt, sån är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela