Linneajosefine

If you can dream it you can be it

Publicerad 2012-08-30 08:51:45 i Linneajosefine,

Godmorgon alla fina. Jag vaknade som vanligt vid halv sju, gör alltid det på vardagar och jag kan aldrig somna om. Knasiga sömnrutiner har jag. Tänkte att jag kan väl få ut så mycket som möjligt av livet och gick därför ut och sprang i den skönaste luft jag någonsin andats. Innan det började regna då alltså. En dusch och så kaffe på det = den perfekta morgonen. Igår blev jag nästan helt färdig med min utredning i svenska B så känslan när jag kunde gå och träna utan skolångest var på topp! I år ska jag försöka hålla min skolångest låg, inte låta den äta upp mig. Det handlar ju faktiskt bara om att göra det man ska och få det gjort. Lätt som en plätt =)
Idag väntar skola och sen jobb efter det. Hoppas himlen ändrar färg under dagen. Pusspusspuss. 
önskarjagsattpåenrödbusspåvägtillskolanochpromeneradeuppförettsoligtrichmondhill
 

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2012-09-02 18:52:50

tacktacktack fina du, glad jag blir!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela