Linneajosefine

Don't take it so seriously, only time is ours, the rest we'll just wait and see

Publicerad 2014-10-29 13:44:55 i Linneajosefine,

 Allt är så himla bra, livet är så ljust. Men ibland kommer tankar om framtiden och skymmer ljuset som en grå skugga. Vad ska man egentligen göra med resten av sitt liv? Vad ska det bli av mig? Jag vill så mycket och jag har hela livet framför mig. Men ibland känns det som om tiden springer iväg och jag kommer aldrig hinna ikapp. Samtidigt har jag blivit bättre på att fokusera på nutiden, att leva här och nu. Jag uppskattar varje dag, varje timme, varje sekund på ett helt annat sätt nu. Kanske är det för att jag är precis där jag vill vara? Jag har släppt lite av kontrollen, accepterat att jag aldrig kommer veta exakt hur morgondagen blir, för nu vet jag att det kan bli bra ändå. Till och med så himla mycket bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela