Linneajosefine

Barney on sightseeing

Publicerad 2015-04-13 09:49:13 i Linneajosefine,

Fick en liten gris av Alfie när vi var på IKEA eftersom minigrisar är mitt favoritdjur hihi. Barney heter han och han är världens gosigaste. Självklart så ska Barney få se världens.
Barney och London Eye.
Barney och Houses of parliament.
Barney och big ben.
Barney och jag.
Barney åker buss.
Barney vid Piccadilly circus.
Barney vid Oxford Circus.
Sen fick Barney hoppa ner i min (fullproppade) väska igen för det var dags för mig att möta upp Amanda, Emma och Rebecca och äta middag på Wagamama.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela