Linneajosefine

Honestly

Publicerad 2015-04-05 20:27:28 i Linneajosefine,

Okej nu är det såhär; jag har tråkigt och är fett trött så därför tänkte jag skriva lite random skit på bloggisen. 
 
Man vet ju att man ska vara tacksam för allt man har och sådär men hur ofta tänker man på det egentligen? Jag gör det rätt sällan, måste bli påmind för att faktiskt uppskatta mitt liv. Borde göra det mer för det är rätt bra ändå. Mitt liv alltså. Är frisk och har tak över huvudet. Och en massa fantastiska personer i min omgivning. Rätt knäppt hur man inte kan vara nöjd över det. Skäms lite över att jag klagar ibland.
 
Jag är 21 nu. Alltså fatta 21?!? Jag är sinnesjukt gammal. Eller det är jag ju inte, men för mig känns det väldigt gammalt. Är nog ca 17 år i huvudet fortfarande. Eller kanske 19. Blir i alla fall leggad överallt pga ser ut som 16. Utan att ens fråga över ålder får jag teenbiljetter (13-16 år) när jag går på bio (ok, hänt två gånger bara).
 
Har ätit sjukt mycket choklad idag. Mår illa. Ändå vill jag ha mer. Vill ha min mörka choklad som står på byrån. Orkar dock inte resa mig ur sängen och hämta den. Jobbigt att älska choklad så mycket. 
 
Har skrivit detta på över en timme nu. Är så himla oproduktiv nuförtiden. Skyller på att jag är trött. Alltså jättetrött. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela