Linneajosefine

The fears that once controlled me can't get to me at all

Publicerad 2015-08-14 02:13:09 i Linneajosefine,

Så mycket kan förändras på ett år. Det har gått så fort. Så mycket har hänt. För ett år sen var jag mitt uppe i en jobbig upplevelse. Många tårar, mycket tvivel. Mest på mig själv. Men jag bestämde att jag inte skulle låta någon trycka ner mig. Det beslutet har jag inte ångrat en enda sekund. Det förde så mycket bra med sig. Jag lärde mig att det på riktigt finns människor med äckligt skev människosyn, vilket egentligen är tragiskt men det fick mig att uppskatta min egen uppväxt på ett helt annat sätt än jag gjort förut. Det bästa som hände var att jag hamnade i världens bästa au pair-familj. Hade inte kunnat ha en bättre familj. Jag träffade dessutom en massa himla fina vänner och min Alfie. Jag hittade hem. Det var bara menat att bli så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela