Linneajosefine

Like every single wish you ever made

Publicerad 2015-02-03 19:56:41 i Linneajosefine,

God kväll bloggisen. Sitter just nu på starbucks vid Kings Cross och fördriver tiden med en chai latte under tiden Harri svimmar. Simmar menar jag såklart (herregud så språkskadad haha)...Anyway, dags att ta igen lite bloggning. Helgen gick som vanligt alldeles för fort och jag har bland annat varit på Portobello market i regnet med Rahel, haft "babysit" för ivis och brunchat på Gails. Igår städade jag mitt rum, var på gymmet och träffade Rebecca på kvällen. 
Imorse vaknade jag upp till snötäckta tak och tänkte att idag blir det kaos pga Londons beredskap för snö är obefintlig. Jag gick till Hampstead Heath med strumpor i mina hunters för första gången på evigheter. Rollo hoppade omkring i cirklar och åt snö, väldigt underhållande att titta på. Gick sedan till gymmet och simmade och när jag kom ut därifrån hade snön smältit. Det var inte länge den var på marken. Nu ska jag gå tillbaka till Cally Pool och se om Rebecca är där, hennes kid simmar nämligen också där. Ha de.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-06 23:08:00

Det heter smält, inte smältit

Med vänlig hälsning, Josefine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela