Linneajosefine

Study Sunday

Publicerad 2015-09-06 15:10:23 i Linneajosefine,

 
Hello bloggisen. Jag sitter just nu och försöker plugga men var ute igår och har sovit typ 4 timmar i natt så huvudet är inte riktigt med idag haha. 
 
I fredags var jag riktigt duktig och pluggade från 11-19 och sen åkte jag hem till Alfie och kollade bake off (bäst, bäst, bäst) och sen somnade jag stenhårt. Igår fortsatte jag läsa i min 800-sidors bok men det gick sådär så tyckte det var en bra idé att ge mig själv en liten pluggpaus. Åt wagamamas till lunch (hade inte sagt nej till det nu asså) innan jag satte mig på bussen hem för att göra mig redo att gå ut. Alltså jag har inte varit ute i London sen i början av juli så kände att jag inte hade några ursäkter igår. Åkte hem till Emmy i West Hampstead innan vi och ett gäng tog en uber till Camden.
 
Jag insåg igår hur mycket jag saknar att bo i norra London. Det är verkligen inget fel på västra där jag bor nu, det är egentligen mycket bättre för mig. Jag bor centralt, nära till jobbet och mycket närmre Alfie än vad jag gjorde innan så jag har verkligen inget att klaga på men ändå kan jag sakna just norra London. 
 
Nu ska jag återgå till plugget och förhoppningsvis få lite gjort hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela