Linneajosefine

Clear out and organsing

Publicerad 2016-08-30 00:34:20 i Linneajosefine,

Hej hopp! Jag lever ständigt på gränsen mellan kaos och perfekt organisation. Jag älskar att sortera och organisera mina saker i hopp om att nå någon form av ouppnåelig perfektion. Ändå så tycks jag leva bland ouppackade väskor och klädhögar som täcker golvet. Allt eller inget. Balansen där emellan verkar inte vara något för mig. Mitt sminkbord har varit en enda röra sen vi kom tillbaka från semestern i Sverige. Jag har köpt en massa nytt smink men helt glömt bort (ehm, snarare struntat i) att slänga bort gammalt. Så mitt lilla bord var rätt överfullt och helt omöjligt att hålla i ordning. Menså idag skedde den stora utrensningen. Gammalt åkte i soptunnan och allt som skulle sparas tvättades. Japp tvättades. Jag ägnade en timme åt att tvätta sminkförpackningar. Vem gör ens det? Allt hamnade på rätt plats och jag måste erkänna att det var himla tillfredställande. Imorgon kommer jag äntligen kunna sminka mig utan att spendera alltför lång tid letandes efter rätt borstar. Såhär såg det ut:s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela