Linneajosefine

Saturday.

Publicerad 2016-02-13 14:36:00 i Linneajosefine,

Hela veckan har jag längtat efter helg. Jag har varit så trött av någon anledning. Antagligen för att alarmet går igång 05.00 varje morgon och jag misstänker att min kropp inte är gjord för detta. Har egentligen inga problem med att komma upp, så länge jag har förberett allting kvällen innan och får mitt kaffe är det lugnt. Det är bara det att när jag har jobbat i några timmar kommer tröttheten och invaderar min kropp och stannar kvar resterande timmar av dagen. Conclusion: det är inte helt optimalt att åka till jobbet 05.45 och komma hem 20.00. 
 
Anyways, idag är det lördag och jag fick äntligen sova längre än till 5. Har inte gjort mycket produktivt idag hitills, känns vettigt tycker jag. Lilla jag förtjänar lite vila. Rumpan har fastnat i soffan och jag har hitills hunnit kolla både Homes under the hammer (alltså jag är helt besatt av program om hus) och Bugsy Malone. 
 
Ha en fin lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela