Linneajosefine

Look right

Publicerad 2016-01-22 01:10:35 i Linneajosefine,

Alltså vädret har varit så lovely de senaste dagarna. Varje gång jag har lämnat kontoret har jag mötts av en bländande sol. 
Ehm, tyckte det var längesen jag tog en selfie så fick för mig att göra det men inser nu att jag har världens skevaste hand. No more selfies för mig.
 
Högst upp på listan över alla bra saker som hänt idag hamnar det faktum att nu är det helg för mig! Dessutom sista helgen innan vi flyttar in i vår nya lägenhet!!! Jag är så taggad på detta, är just nu så trött på att leva ur en resväska som dessutom är en enda röra av kläder, smutstvätt och böcker. Solen har också varit mycket uppskattad idag, är helt övertygad om att jag lidit av D-vitaminbrist hela hösten. Så tänker skylla saknad av sol på min deppiga höst. Solen får se till att stanna, annars flyr jag utomlands.
 
Störiga saker som hänt idag då:
- Glömde min favorit turtleneckgosetröja på kontoret.
- Skulle köpa linser men min optiker hade inte dem i lager så blir tvungen att vänta på dem.
- Har en massa jobb med mig hem från kontoret som måste göras eftersom vi flyttar på måndag och jag inte hinner in till kontoret då.
- Fick en maska i mina nya strumpbxor.
 
Nu kissar jag seriöst på mig så måste avsluta här. Pussssssss.
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2016-01-22 20:38:36

Woho! Ser fram emot att läsa om livet i nya läggan. Lycka till! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela