Linneajosefine

No more plugg

Publicerad 2016-01-20 19:56:53 i Linneajosefine,

Hej bloggis.
Tro det eller ej men jag är nu klar med min kurs. Om jag blir godkänd på den sista hemtentan då, hursomhelt så kan jag ändå inte göra något förän jag fått reda på resultatet. Detta känns underbart och konstigt på samma gång. Under hela hösten har jag längtat efter tid till att göra ingenting, men nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Att göra ingenting är så överskattat och jag är så uttråkad haha. Behöver ett nytt projekt nu. 
 
Har bott runt på lite olika ställen i London sen jag kom tillbaka efter julen. Mitt kontrakt för rummet i äckellägenheten i West Kensington gick ut 31 December och det ville jag ju verkligen inte förlänga hehe. Först bodde jag i Emmys rum i West Hampstead, helgen har spenderats hos Matilda i Kentish Town och nu befinner jag mig hos Alfie i Kingston. På måndag flyttar vi äntligen in i lägenheten. 
 
Nä nu ska jag fortsätta göra ingenting och vara en allmänt jobbig flickvän och tvinga Alfie att lära sig svenska.
 
Puss puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela