Linneajosefine

Vem är jag ens

Publicerad 2016-01-07 22:44:35 i Linneajosefine,

Just nu vill jag bara ta en burk med sprayfärg och skriva VEM ÄR JAG ENS? över hela väggen.
Alltså att heltidsstudier i kombination med heltidsjobb inte är att rekomendera har säkerligen redan framkommit på denna blogg, men att spara två hemtentor (dvs, hälften av kursen) till sista veckan innan deadline är så mycket sämre. Heja mig, jag är sämst. Men eftersom att jag är en envis jävel (och ledig från jobbet tills måndag) så kommer jag klara detta. Då ska jag ställa mig på utsiktsplatsen vid Primrose Hill och skrika JAG ÄR BÄST så att hela London hör mig. Längtar så tills denna stund. Just nu känns det dock ganska mörkt. Behöver lite pepp. Eller sömn i 100 år.  Behöver 5500 tecken för att bli klar med hemtenta 1. Den som ger mig 5500 rätt kombinerande tecken får följa med mig till Primrose Hill när detta är avslutat. PuSs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela