Linneajosefine

Pollen update

Publicerad 2016-07-04 00:17:43 i Linneajosefine,

JAG HAR EN NY ALLERGIMEDICIN (eller tre rättare sagt, ögondroppar, nässpray och piller) OCH DET FUNKAR!!! Ögonen är inte så röda längre. Jag orkar inte hur skönt det är. Alltså vet ju att allergiker som klagar på sina allergier är världens jobbigaste människor. Couldn't care less tho. Så länge mina ögon är konstant röda, kliar, svider och näsan likaså kommer jag klaga. Om man snittar 72 eller fler nysningar om dagen får man klaga. I alla fall nu känns det som om jag har vunnit över allergin. Nu är den kontrollerbar. 
 
PS, det är ett sasplan på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela