Linneajosefine

I can't help it

Publicerad 2016-09-01 22:31:43 i Linneajosefine,

Bara en dag kvar till helg! Trots bank holiday i måndags har denna vecka varit alldeles för lång. Har jobbat både på kontoret och varit med N i veckan. Nu är snart sommarlovet slut! Nästa vecka börjar äntligen skolan igen. Jag har också lovat mig själv att börja träna mer igen. Alltså, min träning har varit i princip obefintlig de senaste månaderna men jag har insett att jag mår så mycket bättre om jag hinner med några träningspass i veckan. Har satt tre pass i veckan som mål. VI får se hur det går. Denna vecka har jag faktiskt redan hunnit med alla tre så nu kan jag ligga hemma i soffan och äta biscuits tills måndag. Lol. Har också insett att jag måste börja stryka. Det är faktiskt inte fint att gå omkring i skrynkliga kläder. Skäms på mig. Livet som lat alltså.....Måste borsta håret också annars ser jag ut som ett fågelbo när det torkat. Men jag orkar bara inte. Nu har jag slut på funderingar för ikväll. Hörs när vi hörs. Här kommer ett gäng osedda (tror  jag) bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela