Linneajosefine

Thursday

Publicerad 2016-09-08 23:54:19 i Linneajosefine,

Jag borde sova. Men fick för mig att måla någlarna. Ångrar mig alltid efter en hand. Det tar alldeles för långtid att torka. Inget tålamod. Oh well. Imorgon är det i alla fall fredag igen, yayay äntligen. Ser fram emot helgen. Amanda kommer hit och det ska bli så skoj att ses igen. Ska nog även hinna med att städa lite hemma, äta lite brunch och kanske gå ut en sväng. Och träna! Om bara min dumma hosta och snoriga näsa ville försvinna. Oj, inte näsan. Snoret alltså. Nu har mitt nagellack förhoppningsvis torkat. Dags att nana. Kyss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela