Linneajosefine

Wrong Crowd

Publicerad 2016-06-10 12:37:32 i Linneajosefine,

Hej bloggis. Det är fredag förmiddag och här sitter jag och lyssnar på Tom Odells nya album (äntligen!! <3) och väntar på att mitt nagellack ska torka (måste för övrigt vara världens tråkigaste grej att vänta på). I morse vaknade jag med världens huvudvärk, men efter kaffe och aspirin känns det bättre. Alltså pollensäsongen har gått ut hårt mot mig iår. Mina ögon har varit konstant röda i två veckor nu, näsan rinner och kliar (snittar nog ca 35 nysningar om dagen) och andningen är inte bra alltså. Varför ska det vara så jobbigt med lite pollenkorn egentligen?? Receptfritt fungerar inte och min allergimedicin är slut så MÅSTE ta mig till min GP. Dock så är jag sämst, så det blir aldrig av. Självplåga. Det hjälper inte heller att ventilerna i sovrummet inte går att stänga. Alltså what's up with that, i badrummet har vi inga ventiler whatsoever men i sovrummet har vi två gigantiska som inte kan blockeras. Älskar verkligen gamla engelska hus men ibland är de rätt knäppa. Grannen ovanpå har äntligen fixat sin plumbing i alla fall så nu läcker det inte ner vatten till oss varje gång han duschar längre. Det är bra. Dock låter hans dusch fortfarande mer som en dammsugare än en dusch och hans tvättmaskin får våra fönster att skallra. Det hade ju varit problemfritt om han gjorde saker på normala tider, men tyvärr så har han en väldigt speciell dygnsrytm. Jag tror inte han någonsin sover. Det kommer alltid ljud uppifrån. 
 
Nu måste mitt nagellack ha torkat för jag håller på att kissa på mig. Åh the struggle. 
 
FUCK POLLEN
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela